۱۳۸۸ فروردین ۳, دوشنبه

ترديد
از كفر من تا دين تو
راهي به جز ترديد نيست
دل خوش به فانوسم نكن
اين جا مگر خورشيد نيست
با حس ويراني بيا
تا بشكند ديوار من
چيزي نگفتن بهتر از
تكرار طوطي وار من
بي جستجو ايمان ما
از جنس عادت مي شود
حتي عبادت بي عمل
وهم سعادت مي شود
با عشق آن سوي خطر
جايي براي ترس نيست
در انتهاي موعظه
ديگر مجال درس نيست
كافر اگر عاشق شود
بي پرده مومن مي شود
چيزي شبيه معجزه
با عشق ممكن مي شود
مطلب بالا زماني طرف داران زيادي داشت(زماني كه فيلم مسافري از هند) پخش مي شد!!!
من هنوز هم اين نيمه شعر رو دوست دارم،به خاطر همين گذاشتمش تو وب!
شايد بعضي افراد مثل من خوششون بياد!
راستي اگر مطلب خاصي مد نظرتون هست تو قسمت نظرات بنويسيد،سعي مي كنم مطلب مورد علاقه ي شما رو هم به مطالب اضافه كنم!!!

۲ نظر:

  1. salam
    raftan va kasi o tanha gozashtan asoone
    mondan sakhte

    پاسخحذف
  2. اگه واست اهمیتی نداره ، دلیلی هم نباید داشته باشی که بهش اثبات کنی "اهمیتی نداره"
    با این کارات داری غیر مستقیم بهش ثابت می کنی اون برات مهمه
    zemnan , ID e Messengeret o be ture khosoosi bem bede

    پاسخحذف