۱۳۸۸ فروردین ۳, دوشنبه

تك بيت هاي ناب

آشفته دلان را هوس خواب نباشد
شوري كه به درياست به مرداب نباشد
***
يه روزي پرسيدم از تو كه واست كافيه جونم
تو به من خنديدي،گفتي راس بگم،من نمي دونم
***
چاره اي نيست جز اين كه امضاي تو رو تو دفترم
به عشق ديدنت تو خواب بذارمش زير سرم
***
امشب به نيت همه دل ها شعري براي چشم تو مي خوانم
هرگز مرا تو دوست نخواهي داشت تنها حقيقتي ست كه مي دانم
***
تلخه ولي دقت كن عاشقونس
هر كه ديوونه ي تو شه ديوونس
***
زيبا اينو يا بنويس،يا روي يه تابلو بزن
همه دوست دارن ولي،هرگز نه اندازه ي من
***
غصّم از نيست كه تو رو اون روز اسير نديدمت
فقط دارم دق مي كنم چون تو رو سير نديدمت
***
دوستان گلم سلام!
بيت هايي كه در بالا مشاهده كرديد از سروده هاي خانم مريم حيدرزاده است به جز بيت اول كه متعلق به آقاي مهدي سهيلي است!
اميدوارم اين كار من رو كپي برداري براي پر كردن وبم ندونيد به خاطر اين كه قصد من از اين كار فقط گلچين كردن ابيات زيبا بود!!!ابياتي كه من خودم خيلي دوستشون دارم؛مخصوصاً بيت آخر!
فقط لطفاً نظرات ارزشمند خودتون رو هم براي من بگذاريد!
راستي من دارم سعي مي كنم انتقادپذيري رو در خودم بالا ببرم،لطفاً اگر انتقادي هم داريد ارسال كنيد تا من خودم رو امتحان كنم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر