۱۳۸۸ فروردین ۷, جمعه

چند كلمه از ته دل

امروز روز جمعه بود و به اصطلاح روز استراحت ولي نمي دونم چرا واسه من جز خستگي هيچي نداشت!
ولي من جمعه ها رو با همه ي خستگيش دوست دارم نمي دونم علتش چيه ولي دوست دارم با وجود همه ي جر و بحث هايي كه معمولاً با دختر عموهاي محترم دارم در كنارشون باشم!
مخصوصاً هم صحبتي با يكي از دختر عموهام خيلي راضيم مي كنه (با اين يكي معمولاً جر و بحثي ندارم) !كلي مي خنديم و من هم كه نقطه ضعفشو مي دونم هر از گاهي يه كوچولو اذيتش مي كنم و در مقابل چشماي اون كه داره از شدت خشم منجر ميشه تنهايي مي خندم!
البته نقطه ضعفش ربطي به خودش نداره و مربوط به برادرشه!يه دفعه فكر نكنيد برادرش ديوونه اي چيزيه ها!نه فقط يه مورد كوچولو ازش گرفتم و با اون مورد اذيت خواهرش مي كنم آخه خواهرش خيلي روي اين شاهزاده حساسه!غيرت داره چه جور (خواهره رو ميگم)
خلاصه امروز هم مثل بقيه روزهاي جمعه پر بود از دل خوشيه الكي و خنده به خشم دختر عموم ...!
من هر موقع خوش باشم الكي خوشم ولي به نظر من مهمه اينه كه خوش باشيم حالا به هر شكل و هر مدل!!!

اميدوارم هميشه پر از شادابي و خوشي باشيد!!!

۲ نظر:

  1. پس امروز ، روز خوبی برات بوده ...
    چون خندیدی و چه نعمتی بالا تر از این.

    پاسخحذف
  2. سلام ساغر جان
    اگر می خوای به یه نفر لینک بدی باید به قسمت چیدمان در داشبورد وبلاگت بری و اونجا رو افزودن یک ابزار کلیک کن ، بعد رو لیست وبلاگ من کلیک کن..حالا در کادری که باز شده می تونی آدرس هر وبلاگی رو وارد کنی و بعد خود به خود اسمش رو بلاگر برات می نویسه..امیدوارم توضیحات من برات کافی بوده باشه..اگر باز هم سوالی داشتی حتما بپرس
    من الان بهت یه لینک می دم

    پاسخحذف