۱۳۸۸ مهر ۲۳, پنجشنبه

عاشقان عشق بخوانند تا بدانند

سلام ...سلام
پست امروز يه سري نكتس براي دوستاني كه مثل من دوست دارند عاشق باشند فكر مي كنم خوندنشون خالي از لطف نباشه!
لطفاً من رو از نظراتتون بي اطلاع نذاريد.
راستي از دوستان جديدي هم كه براي بار اوله كه به وبلاگ من تشريف ميارند خواهش مي كنم در صورتي كه علاقه دارند كه
منم از وبلاگ يا سايتشون بازديد كنم حتماً ادرس وبلاگ يا سايتشون رو ضمن نظرشون براي من بذارند.
و به عنوان حرف آخر تشكر مي كنم از سياوش عزيز(bo2too.persianblog.ir)كه هميشه به ياد من بود!
و اما اصل مطلب:

*عشق هميشگي است؛ اين ما هستيم كه ناپايداريم.عشق هميشه متعهد است؛ مردم عهد شكن.عشق هميشه قابل اعتماد است؛ اما مردم نيستند.
*هرگز!هرگز!از گفتن جمله دوستت دارم، خسته نشويد!
*ما از ديدن اين همه مرگ و زندگي نكردن به اندازه دلخواه، اين همه غم فراوان بدون شادي، اين همه حرص بدون بخشش و اين همه تنهايي بدون عشق در رنجيم!
*محبت عظيم ترين قدرت روي زمين است!

*هرچه عشق و سازگاري و پذيرش را به زندگي خود راه دهيد، به همان مقياس شاهد خواهيد بود كه رويدادهاي كوچك و بزرگ زندگي به گونه اي شگفت با هم سازگار و هماهنگ مي شوند!

*اگر رفتارتان نشان از خشم و نفرت داشته باشد، جز خشم و نفرت حاصلي نخواهيد يافت و اگر عشق بورزيد، عشق را با زندگي خود در خواهيد آميخت!

*هر فكر و هرايده و هر ميل و آرزوي آميخته به عشق، شكست ناپذير است!

*عشق به هر چيز انسان را در مورد آن صبور و باحوصله مي كند.

*حس همدردي ات را بيشتر كن!

*براي پيدا كردن يك دوست خوب بايد آدم هاي زيادي را امتحان كني!

۲ نظر:

  1. سلام ساغر جونم
    مرسی گلم, خجالتم دادی بخودا
    لازم نبود اسم منو بیاری, لطف کردی, ممنون
    خیلییییییییی خوشکل بود
    تو که اینقدر قشنگ مینویسی چرا اینقدر دیر ب دیر مینویسی؟
    به هر حال 20 بوذ مثل خودت

    پاسخحذف
  2. چه جالب!!!
    دل به دل راه داره
    منم اصلا از این عرب ... خوشم نمیاد, ولی چون میدونم متاسفانه طرفدار زیاد داره عکس رو گذاشتم

    پاسخحذف