۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

I miss someone who...

دلم براي كسي تنگ است كه طلوع عشق را به قلب من هديه مي دهد...
دلم براي كسي تنگ است كه با زيبايي كلامش مرا در عشقش غرق مي كند...
دلم براي كسي تنگ است كه تنم آغوشش را مي طلبد...
دلم براي كسي تنگ است كه قلب من براي داشتنش عمرها صبر مي كند...
دلم براي كسي تنگ است....

  • اين متن رو به عنوان آپ جديدم قرار دادم چون واقعاً دلم براي كسي تنگ است ولي هرچي فكر كردم نفهميدم اصلاً عشق يعني چي!!!عاشق كيه!!!
  • حالا از شما دوستان خوبم مي پرسم كسي هست كه به من كمك كنه تا جواب اين سوالمو پيدا كنم؟؟؟

۷ نظر:

  1. سلام ساغر جان
    مرسی که اومدی, خوشحالم کردی
    میدونم که مشکلات واسه همه هست اما هر کسی هم یه ضرفیتی داره
    درباره عاشق هم بگم گشتم نبود نگرد نیست
    درباره آپ جدیدم (بوسه های داغ) چون خوشت اومده بود بگم که این سریه اول این عکسها بود 3 سریه دیگه هم آماده دارم که به وقتش میذارم تو وبلاگ.
    راستی فردا با پست جدید و با حال آپ میکنم, حتما بیا
    منتظرتم گلم

    پاسخحذف
  2. سلام ساغر عزیز.
    مرسی که بهم سر زدی و بهم انرژی دادی.
    پستتو خوندم.شاید دنبال کسی می گردی که عاشقانه دوستش داشته باشی!شایدم دلت واسه خدا تنگ شده !
    اگه خواستی بری دنبال اولی خیلی دقت کن که انتخابت درست باشه.
    بازم بهم سر بزن و تنهام نزار.
    یا علی

    ***دلهای پاک خطا نمیکنند فقط سادگی میکنند و امروز سادگی پاکترین خطای دنیاست !***
    دل

    پاسخحذف
  3. به قول کوروش یغمایی: همواره بی خبر از راه می رسد...همچون مسافری که به ناگاه می رسد...وقت آب و جاروی این راه می رسد.
    نمی شه گفت عشق چی هست.اما یه روزی به سراغ آدم میاد.
    از نظر من عشق یعنی کاری که فرهاد کرد اما نه فقط عشق بین دو جنس بلکه در هر کاری

    پاسخحذف
  4. سلام ساغر مهربونم
    مرسی بابت تبریک گفتنت
    تو تنها کسی بودی که بهم تبریک گفتی, خوشحالم کردی
    امیدوارم که تو هم همیشه شاد و خوشحال باشی
    دو روزه که وبلاگم کلافم کرده, نمیدونم دیگه باید چکارش کنم تا درست بشه, آخه دیگه گزینه ادامه مطلب تو وبلاگم کار نمیکنه
    چشم, یادم نمیره, اما تا وقتی که این مشکل حل نشه پست جدید نمیزارم
    فعلا بای بای ساغر جونم

    پاسخحذف
  5. سلام ساغر جونم
    من دو روز پیش اومدم نظر گذاشتم اما الان نگاه میکنم نیستش )-:
    مرسی که میای سر میزنی, همیشه لطف داری به من, ممنونم
    یه پست جدید گذاشتم اما نه اون پستی که بهت قولشو دادم, اون پست هنوز زوده که بذارم آخه تازه قسمت اولشو گذاشتم (بوسه های داغ)
    مثل همیشه منتظر ساغر گلم میمونم

    پاسخحذف
  6. سلام ساغر گلم
    مرسی که اومدی
    خوشحالم کردی
    ساغر چرا دیگه هیچ عکسی نمیزاری توی وبلاگت؟

    پاسخحذف
  7. سلام ساغر جان
    مرسی که مثل همیشه اومدی سر زدی
    نگفتی مشکلت با پست جدیدی که گذاشتم چیه!!
    واسم جالب بود که خوشت نیومده!!!!!!

    پاسخحذف